Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145 2.0 т.с.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 145 2.0 т.с.

    Здравейте колеги.Карал съм доста марки и модели коли,но Алфа само малко покарах на вуйчо 156-цата.От 2 години карам Фиат Браво 1.6 и от скоро започнах да се заглеждам по 145-ците със двулитровия двигател 150 коня.Може ли да ми дадете малко информация относно този автомобил,как е като здравина,разход и най-вече вървеж в сравнение с други марки със сходни двигатели.За поддръжката ми е пределно ясно понеже работя в магазин за авточасти и не ме притесняват малко скъпите части и разхода не ме притеснява особено,защото Фиата не мога да го смъкна под 10 в града,а го карам само на бензин.Всякакви мнения ще са ми от полза.Благодаря предварително.Поздрави!!!
    Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
    Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

  • #2
    само ще ти кажа че алфата с 2.0 Т.С не гори повече от фията който имаш и аз карам много често точно такъв фиат уж с по "новия" мотор под 10 не става градско и това ти казвам с мнооого галене на гаста а алфичката с не много галене 11-12 ако се опитам съм сигурен че и на 10 ще падне така че разхода е много сходен .. Иначе за мотора е малко капризен като цяло иска хубаво масло хубави части .. ако наливаш за качествени части проблеми според мен няма да имаш никакви .. аз моя като го взех понеже нищо не разбирах от алфа и бях карал все различни марки му наливах селения голд 10/40 таа за 5-6 месеца постоянно на прекъсвач с лошо масло нищо не му стана но знае ли човек предпочитам да се застраховам вече че 1 ремонт не е малко пари .. Като динамика мотора не е никак лош аз от тва което съм го сравнявал е по силен от меган(150) , вектра,калибра(150) 1.8Тауди саксо ВТС пежо 306 160 кониовия мотор (мн куц като цяло) за някой хонди няма да казвам че четат във форума и ще се сърдят после при стокови коли се представя на ниво вече лошото е че ако тръгнеш да я правиш колата части няма готови тунинг да си купиш отнякъде или ако има струват адски мн примерно при едно ХЕ не е така зимаш си смукател 2ра ръка 200 лв лексмал изпускател 2ра суперспринт ръка 150 лв имаш мн варианти за главата като парите са относително малко а алфичката съм останал с мнението че е направи си сам .. ама нека всеки сам си реши как го устройва .. тук във форума имаме няколко бързи такива алфи най добре е те да напишат кое как е
    alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
    Fiat punto GT in progress ~200hp

    Comment


    • #3
      Срамота Ивайло, продаваш части, а не можеш да си отговориш дали се разваля........ Щом не продаваш достатъчно части за Алфа, значи ................
      За горенето, не може да не гори, при положение, че доста върви........
      Последния Auto bild има една статиика - кой производител как лъже за горенето.....
      Last edited by toto99; d.m.y г., 09:18.
      Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

      Comment


      • #4
        Градско под 12 трудна работа, точно на 2.0 ТС!
        За вървенето - върви, само че трябва да е поне в 5000 оборота. До 3000 оборота изобщо не я търси, куц кон, както всички други ТС мотори.
        За поддръжката - не се различава особено от другите 16 клапанови мотори. По-скъпите неща са свещите и маслото (щото там компромис не трябва).
        Примерно цените на свещите са ти към 300 лв.
        Маслото ти е 120-150 лв.

        Ходовата част е калпава, като на всяка италянка (даже мисля, че е същата като на бравото). Там цените сигурно ги знаеш.

        Мотора е малко рисков като цяло. Ако я взимаш да я караш на ръчка и да се кефиш на повер-а, може да те изненада лошо в някой момент. Не че и ако я караш кротко пак не може да те изненада, ама шанса да роди като я ръчкаш е в пъти по-голям.

        Общо взето мотора е хубав, ако го глезиш. Хич да не е изкачат разни разходи като дебитомери, сонди, датчик колянов вал, дето все са сериозни цифри, ама няма как.
        Ако мислиш само да караш - забрави, приготви си левчета да я глезиш , и проблеми няма да има!
        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
        Alfa Romeo 156 2.0 TS

        рейтинг фотографов

        Comment


        • #5
          За окачването на 145/146 не съм много съгласен.Ако го сравняваш със това на 156-цата мисля че е доста по здраво.
          АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

          Comment


          • #6
            Колега, не знам за кой град говориш. Може при теб може да е по натоварен трафика. Не знам дали и 145 е купето в което е този 2.0 TS, НО на мен ми пада под 12 ако я карам спокойно ако я карам по-душмански си прав качва се до 12. За свещите: 240 лева ако правиш инвестиция за 100 000 иначе има и по евтини варианти (даже иридиеви денсо си купих за 180 от едно момче в рено форума). За маслото мисля, че няма какво да говорим, има море от марки и цени. В заключение няма правя изводи като "Мотора е малко рисков като цяло" или "Общо взето мотора е хубав", защото не мисля, че има нещо много плашещо и има както своите плюсове така и минуси.
            П.П. 1.6 на Фиата ти се развива в ниските обороти много по бързо от 2.0 ТС
            Разликата в разхода на 1.6 , 1.8 и 2.0 ТС не е много голяма.

            Comment


            • #7
              Ами чесно казано за Алфа почти не продавам части,за цените ми е пределно ясно.Браво-то също го поддържам само с качествени части,то също е с иридиеви свещи и както казах в предния си пост цените на частите не ме притесняват,мога да си позволя да го глезя,но идеята ми беше за разхода,защото мислех и за Браво с 5 цилиндровия мотор 147 коня,но там доста мощно си лапа гориво,а алфичките са доста красиви на външен вид.Също така аз съм такава личност,че ако не ми хареса и интериора колкото да е красива,здрава и евтина колата няма да я купя,а специално на 145-цата много ми хареса таблото и централната конзола особено ако е след фейслифта с кръглите духалки.Фиата също е пълен труп преди 3500-4000 оборота,това съм го преглътнал за италианките.И да ви кажа,че окачването на 145/146 е същото като на Браво 2000 кубика и Мареа.
              Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
              Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
              Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                За окачването на 145/146 не съм много съгласен.Ако го сравняваш със това на 156-цата мисля че е доста по здраво.
                Мне, сравнявам го с това на старата ми ланча (същото окачване). Много по-евтино е за поддръжка, но за издръжливостта не съм особено доволен.
                Долу-горе през 20-тина хил. км. я правих. Така няколко пъти с какви ли не носачи, все от среден клас. Мисълта ми е, че като на всяка италянка, не е особено здраво, а дали е по-здраво от на 156 не знам. Ще видим след ремонта колко ще изкара 156-цата. До сега съм минал 10-тина хил. км. от ремонта на ходовата и още е добре!

                ---------- Post added at 17:22 ---------- Previous post was at 17:15 ----------

                Първоначално публикувано от squasch Покажи съобщение
                Колега, не знам за кой град говориш. Може при теб може да е по натоварен трафика. Не знам дали и 145 е купето в което е този 2.0 TS, НО на мен ми пада под 12 ако я карам спокойно ако я карам по-душмански си прав качва се до 12. За свещите: 240 лева ако правиш инвестиция за 100 000 иначе има и по евтини варианти (даже иридиеви денсо си купих за 180 от едно момче в рено форума). За маслото мисля, че няма какво да говорим, има море от марки и цени. В заключение няма правя изводи като "Мотора е малко рисков като цяло" или "Общо взето мотора е хубав", защото не мисля, че има нещо много плашещо и има както своите плюсове така и минуси.
                П.П. 1.6 на Фиата ти се развива в ниските обороти много по бързо от 2.0 ТС
                Разликата в разхода на 1.6 , 1.8 и 2.0 ТС не е много голяма.
                От Шумен съм, ама колкото и да се мъча, най-ниския постигнат разход ми е 11.5 (само веднъж го достигнат, и то така съм карал като трабант... само за пробата, да видя колко най-малко може да слезе). При положение, че данните на производителя са 11.5, трудно ще го докараш на по-малко на кола на 200+ хил. км
                Разбира се всичко е възможно, ако имаш някакви проблеми (примерно бедна смес да речем).
                Но общо взето аз не мисля, че е нормално за тоя мотор.
                Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                Alfa Romeo 156 2.0 TS

                рейтинг фотографов

                Comment


                • #9
                  Колега аз карам 1.6 алфа и знам, че разлика в разход между 1.4 1.6 1.8 2.0 2.0qv почти няма.
                  Всичко което ще кажа е на база на 5 години каране на алфа 145
                  Относно разход 10-12 като 10 е много трудно постижимо.
                  Относно окачване при мен се случи само смяна на биалетки и долен носач за 60-70 000 км. Така, че зависи и как я караш ако една кола се пази тя се разваля по - малко ако всяка дупка шахта е твоя съответно ще правиш окачване по - често. Все пак понятие като "Вечен метал" няма

                  Относно дебитомер ламбда сонда стъпкови моторчета свещи и прочие всичко е сменено еднократно и вече около 25 000 30 000 няма проблем.

                  Масло хвърлям на 8 000 - 10 000 км слагам само Селения 20к естествено има и други варианти.

                  Относно сравнение с други коли от този клас за мен алфата ми дава най - приятно изживяване с всичките си косури но както знаем безпроблемна кола няма. Вози малко твърдо но пък завива доста добре с висока скорост и добри гуми . За 2.0 доста клипчета съм гледал как наказва коли от доста по-висок клас но е била и наказвана.

                  Който ти каже, че 2 3 5 години нищо не е правил по колата си само налива и кара или лъже или е 1 на 1 000 000. Направи си сметка сам ако ти харесва си я взимай. Всяка стара кола бърка в джоба та дори и нови гаранционни също.
                  Alfa Romeo 145 1.6 120HP

                  Comment


                  • #10
                    Като бивш собственик на 146 ti и като човек който от време на време подкарва 146 2,0 и 155 2,0 ще ти кажа - 2-ката си е 2-ка Може да не върви кой знае колко, ама кефа да я караш е голям, особено ако е без резонатор на входящата тръба преди филтъра По-голям кеф прави само 6-така, ама там отиваме в други измерения.
                    145 qv върви повече от браво hgt - незнайно защо, въпреки че по каталог трябва да са равностойни.

                    Ако я взимаш за кеф и не те притеснява разхода - скачай. Иначе на моята съм свалял и на 7,5, ама на дълго и с пенсионерско каране. Градско под 12 мнооого трудно. Извънградско реалистично е 8-9, независимо дали караш с 120 или с 180.

                    Окачването е просто и относително здраво - ти си наясно с това. Малко по-скъпо идва обслужването на мотора - колегите по-горе са ти казали. Имаш допълнително и ремък с ролка за баланс валовете, който се слага само на 2,0 ТС. Някои части също са типични само за вариант 2,0 ТС, ма не са болка за умиране.

                    Гледай по възможност да е някоя с ясна история, че напоследък доста родили 2-ки има по форума. Общо взето е малко на късмет, че вече са си на годинки и съответно пробег 145-ците.
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #11
                      е то има и такива дето 1 лев не дават по колата за 2-3 год и после не става и за скрап ама викат е мн здрава кола излезе.. пък колата е вече тотал.. Колкото до колегата с разход 12 искам да попитам ти в купе на 145 ли го караш тоя мотор или в 156 ца ? като си има не малка разлика и да попитам предимно сам ли караш или с мн пасажери? аз ако карам до 2200 оборота и съм сам вътре съм сигурен че разхода ще е не повече от 10 в Бургас но не съм засичал де но е имало моменти в които съм карал така известно време
                      alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                      Fiat punto GT in progress ~200hp

                      Comment


                      • #12
                        Вземам я изцяло за кеф,не искам да я правя бегачка и да се гоня с нея(е не е изключен някой старт),просто искам да мина на нещо по-мощно,а 145-цата ми грабва не само окото ,а и сърцето,но не ми се кара 145-ца с по-малък мотор.Както писах в по-горните постове Фиата не мога да го смъкна под 10 и карам само на бензин и то ако карам съвсем човешки,иначе по Фичката съм преправил доста неща,като се почне чип,генерация,колектори,филтър,кутия,прекъсвач(на по-високи обороти) и валове и ми дава разход грубо 12.Та не е ли по-добре да ми дава 12/100 едно ку ве.Да има други марки вървящи коли,но аз съм маниак на тема италиански автомобили и друго не искам да погледна.
                        Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                        Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                        Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                        Comment


                        • #13
                          най добре иди да пробваш ако ти хареса значи ще знаеш кво търсиш ако си от бургас или региона ела да видиш моята ще я покараш и ще решиш дали такава кола ти трябва щото може и да не ти хареса като динамика .. има и едно ХГТ точно срещу нас и него може да покараш но е доста по бавно според мен или нещо му има .. на мен не ми харесват някои неща в кувето като почнем от мега твърдата хидравкила с 2 ръце въртиш а не съм слаботелесен другото което е че завива мн малко направо ми е мъка да я карам сравнение със Е290то на баща ми .. не ми харесва и как се държи в завой амортисиорите са ок пружините също окачването е правено преди 2 месеца и друса не се стои вътре но колата не стой като саксо втс например тая малка въшка на 1 участък където карам алфата с 130 саксофона минава с почти 150 без да те е страх кои знае колко мн
                          Last edited by tqnbtb; d.m.y г., 21:07.
                          alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                          Fiat punto GT in progress ~200hp

                          Comment


                          • #14
                            Карал съм Браво ХГТ и не ми хареса особено като вървеж,имам чувството,че с моето 1.6 ще го разстрелям тежко.Докато се развърти тоя петак мога да изпуша една цигара.Мареа ХГТ на 400 метра ме бие с половин кола,това не ми е оферта.Иначе за твърдото окачване,на мен точно това ми харесва,сега Фиата ми е с най-твърдото окачване на Eibach и знам какво е.Просто за няколко дена се влюбих в тази алфа без дори да съм се качвал в такава.
                            Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                            Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                            Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                            Comment


                            • #15
                              Взимай си 145-цата тогава. Все пак не затваряш някви милиони. Има ги за по-малко от 2 бона .
                              Ако излезе родилка, ше го оправиш, и ремонтите вече не са чак пък толкоз страшни.
                              Както ти е казал колегата по-горе, на 2.0 имаш едни баланс валове допълнително за обслужване (които повечето колеги тук, както и аз самия, сме го резнали тоя ремък и няма ядове).
                              Щом ти е на сърцето вземи си я! А наистина двойката си е двойка, освен разходите като на всяка кола, ще ти носи и големи дози кеф !

                              И последно - аз на твое място бих се възползвал от офертата на колегата от бургас. Отиди, повози се, покарай една такава кола, и после ако все още ти е на душата и я усещаш като "твоята кола", не му мисли ами си купувай и ...
                              Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS

                              рейтинг фотографов

                              Comment

                              Working...
                              X